Υπεγράφησαν τη Δευτέρα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οι συμβάσεις αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, μετά τις ζημιές από τις θεομηνίες «Daniel» και «Elias» του 2023.
Παρόντες ήταν οι υπουργοί Χρίστος Δήμας και Νίκος Παπαθανάσης, με τις υπογραφές να τίθενται από τον Αναπληρωτή Υπουργό Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τους αναδόχους.
Ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 450,12 εκατ. ευρώ με διάρκεια υλοποίησης 15 μηνών. Τα έργα περιλαμβάνουν: την αποκατάσταση της διπλής γραμμής Δομοκού–Κραννώνα, της μονής γραμμής Παλαιοφάρσαλου–Καλαμπάκας, της γραμμής Λάρισας–Βόλου και των συστημάτων σηματοδότησης, ETCS και ηλεκτροκίνησης Παλαιοφάρσαλου–Κραννώνα.
Οι παρεμβάσεις, σύμφωνα με τον κ. Δήμα, θα αποκαταστήσουν την κυκλοφορία με αυξημένη ασφάλεια και ανθεκτικότητα, ενώ το συνολικό πρόγραμμα έργων ανέρχεται στα 1,35 δισ. ευρώ με σημαντική χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Οι ανάδοχοι (ΜΕΤΚΑ, ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, Alstom) δεσμεύτηκαν για άμεση έναρξη και παράδοση έργων υψηλής ποιότητας και ανθεκτικότητας, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της Στερεάς Ελλάδας και της Θεσσαλίας.